ראשי » טיפים » פסיכולוגיה אורגנית – איך להגיע לעמודים הראשונים בגוגל?

פסיכולוגיה אורגנית – איך להגיע לעמודים הראשונים בגוגל?

בעולם שבו כל כך הרבה אנשים מנהלים את מרבית שגרת היומיום שלהם בחיפוש באינטרנט. מחקר ההתנהגות הצרכנית עבר שינוי מקצה לקצה ומתאים את עצמו למשימות קידום אתרים אורגני. מילות מפתח, תוכן אטרקטיבי, וחיפושי נישות הם כלי העבודה המרכזיים שמובילים את אנשי השיווק. אלו מובילים את תהליך בניית האסטרטגיה, והם אלו אשר משפיעים על דעת הקהל של הצרכנים הוירטואליים כיום.

איך נראה פרופיל הצרכן הווירטואלי?

בעבר, היכולת של אנשי שיווק להסתכל על עולם השיווק בצורה דיכוטומית, לקחת החלטות ולקבוע מטרות ויעדים, הייתה הרבה יותר קלה ופשוטה. כאשר יש לכם מול העיניים לקוח אמיתי. ואתם יכולים ליצור תקשורת בינאישית אפקטיבית עם הלקוחות של המותג. יותר קל להבין מי הוא הלקוח האופטימלי ולבנות את תוכנית השיווק בשבילו. אבל היום, בעולם שבו מרבית תהליכי השיווק והקידום מתנהלים בצורה וירטואלית. בניית אסטרטגיה בתהליך קידום אתרים היא משימה מורכבת הרבה יותר אשר מתבססת בעיקר על מידע יבש שמגיע מהלקוח.

קידום אתרים מבוסס מידע – נותן לכם נקודת מוצא

כאשר אתם מבינים שהלקוח שלכם הוא בסופו של יום אדם אשר מחפש לענות על צורך. אתם מנסים למצוא את השאלה הגדולה שהתשובה שלה היא המוצר שלכם. נכון, מילות מפתח, תמונות וסרטונים הם קריטיים בתהליך קידום אתרים. אבל כדי למצוא את מילות המפתח הנכונות ולהבטיח שאתם פונים ללקוח בשפה שמתאימה לו, אתם צריכים להבין את הבעיה ואת המכאוב שלו. השלב הראשון בתהליך העבודה על פסיכולוגיה אורגנית. הוא היכרות עם הנישה שבה המותג שלכם עובד. בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל, נמצאים מותגים מקבילים למותג שלכם. אשר הצליחו לבצע את התהליך קידום האתרים, ומהם אתם יכולים ללמוד המון על הלקוחות שלכם ועל הדרך שבה הם מעוניינים לצרוך מידע.

רוצים לקדם את האתר שלכם? השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית

הטמעה של רעיונות, תוך יצירת בידול משמעותי

ההבנה של האופן שבו בנוי האתר של המתחרה הגדול ביותר שלכם. מחקר השוק שאתם מבצעים, לא יכול להישאר תיאורטי. המשימה שלכם היא קודם כל ולפני הכל לקחת את הזמן ולהבין איך אתם יכולים להטמיע את מבנה האתר. עיצוב האתר והשימוש בגופנים ועזרים ויזואליים ייחודיים, על מנת ליצור בידול משמעותי לאתר שלכם. גם מבחינת המותג אבל גם מבחינת איכות המוצרים, אתם רוצים להראות ללקוחות שיש לכם רלוונטיות בתוך נישה. ושאתם צריכים להיות בעמודי תוצאות החיפוש הראשונים, פשוט כי אתם מעניינים מספיק. וזו היא משימה למומחים מקצועיים שמסוגלים לבצע את תהליך ההתאמה השיווקי הזה, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום קידום האתרים האורגני בגוגל.

תהליך קידום אתרים - חשיבה ותכנון לטווח ארוך

האלמנט החשוב ביותר בתהליך קידום אתרים, הוא ההבנה של כל שלבי התהליך לאורך הדרך. קידום אורגני הוא מרתון שנמשך לאורך זמן רב, וכולל שלבים שונים לאורך הדרך. לכן, אתם צריכים לעמוד על קו הזינוק כאשר יש לכם תוכנית עבודה ברורה ומפורטת, אשר עוזרת לכם לקדם את המותג על בסיס הנתונים של הלקוחות שלכם ושל הנישה שלכם. בעבודה עקבית וחשיבה יצירתית, אתם תצליחו להגיע בסופו של יום למקום הייעודי לעסק שלכם.