ראשי » שירותים מומלצים » חלל עבודה משותף – הפסיכולוגיה של החיבור שבשיתוף

חלל עבודה משותף – הפסיכולוגיה של החיבור שבשיתוף

בשוק התעסוקה של שנת 2021, יש נכונות להכיר בתנאי עבודה מסוגים שונים. יש מי שיבחרו להשכיר משרדים עצומים לכלל צוותי החברה. ולחילופין יש מי שיעדיפו להשכיר חללי עבודה משותפים בהתאם לצרכים משתנים. מה זה חלל עבודה משותף בדיוק ואיך אתם יכולים לנצל את היתרונות של חלל העבודה? יצאנו לבדוק את כל הפרטים ולחזור עם תשובות מסקרנות.

מה זה חלל עבודה משותף?

חלל עבודה משותף הוא אחד מהטרנדים הכי חמים של שנת 2021 בעולם התעסוקה. בבסיס, חללים אלו מאפשרים תנאי עבודה משרדיים איכותיים, בחוזים נוחים וגמישים. בכל רחבי המדינה פועלים חללים במרכזי התעסוקה הגדולים והם מציעים תנאי עבודה ברמה הכי גבוהה שיש. אנשי עסקים, יזמים וצוותי עבודה, מוצאים את מקומם בתוך חללים אלו, בשל הנגישות שלהם. מעבר לכך, העבודה בסביבה משותפת, היא עבודה דינאמית, שמאפשרת לכם ליצור קשרים עסקיים וחברתיים. קולגות אבל גם לקוחות פוטנציאליים יכולים לשבת בשולחן לידכם, ובין רגע ליצור קשר חיוני להמשך הפעילות העסקית שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

איך בוחרים חלל עבודה משותף?

הבחירה של מתחם עבודה משותף, מבוססת לרוב על:

  1. המיקום – במיוחד אם אתם עובדים בצוותים קבועים, חשוב למצוא מיקום נגיש לכלל אנשי הצוות. גם אם בחרתם לעבוד במרכז תל אביב. הקרבה של חלל העבודה לתחנות הרכבת ולתחבורה הציבורית יאפשר לעובדים להגיע בזמן לפגישה. כך שצריך לחשוב על המיקום האידיאלי מבחינת כל המשתתפים.
  2. הציוד בחלל העבודה – החללים מאובזרים בכל הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. כולל רשתות אינטרנט מאובטחות, ציוד שמע והקרנה ועוד. כך שאתם רק צריכים להגיע לחלל העבודה המשותף ולהתכונן לעבודה משותפת מוצלחת.
  3. כמות המשתתפים – כאתם עובדים לבדכם, אין בעיה למצוא מתחם עבודה משותף. אבל אם כל הצוות שלכם צריך להגיע ליום עבודה מרוכז, לא כל חלל יוכל לקבל אתכם. ישנם מנועי חיפוש לחללי עבודה משותפים, שייצגו את זמינות מקומות העבודה הפנויים בכל חלל. וכתוצאה מכך, יאפשרו לכם לבחור במהירות את חלל העבודה הדרוש לכם.
  4. עלויות – כמו בכל פן אחר בעסק, גם כאן העלויות הן קריטיות. יש לכם תקציב שנתי מוגבל לטובת השכרת שירותי משרד. ואתם צריכים לנצל אותו בצורה חכמה. למשל, אם אתם נמצאים רגע לפני השקת מוצר. ראוי לזמן את הצוות לפגישה ולתאם את תהליך ההשקה בשיתוף פעולה. טווחי המחירים של חללי עבודה משותפים, משתנים בהתאים למיקום, ליוקרה, לכמות האנשים ולפרק זמן ההשכרה. ולכן תהליך השוואת מחירים, הוא הצעד הנכון בדרך לבחירה של תנאי עבודה אידיאליים.

תהליך השכרה בתנאים שלכם – לטווח קצר או ארוך

היתרון הבולט ביותר בעבודה בתוך חללים משותפים, הוא הגמישות. אצל יזמים וצוותים קטנים הגמישות מקלה בהוצאות השכירות. ואצל גופים גדולים היא מאפשרת להשכיר חללים משותפים לפרקים קצובים בכל רחבי הארץ. כל צורך משרדי יכול לקבל מענה ובלבד שתבחרו חלל מקצועי שעונה על הדרישות שלכם. חוזה ההתקשרות משקף את סוג השירות הדרוש. בין אם חוזה חד פעמי ובין אם חוזה קבוע לטווח ארוך יחסית. כך שאתם תוכלו להגיע למתחם בראש שקט ולהנות מחוויית עבודה אחרת לגמרי.